Oftest stillede spørgsmål - Shoppen

FAQ
Hvornår bliver min ordre afsendt?

Vores lager arbejder hårdt på at få varerne pakket og afsendt så hurtigt som muligt.
Så snart din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail fra os om, at din pakke er på vej.
I mailen står der et Track&Trace-nummer, som du kan bruge til at følge din pakke.

Hvis du har bestilt levering via PostNord, kan du følge din pakke her: https://www.postnord.dk/track-trace
Har du valgt GLS, som din foretrukne leveringsmetode, kan du følge din pakke her: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke

Skriv til os på: ordre@nupo.dk, hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål her.


Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?

Så snart du modtager en ordrebekræftelse på din mail, begynder vi på at pakke og afsende din ordre.
Vi arbejder på, at du kan modtage din ordre så hurtigt som muligt.
Som regel tager det 2-6 arbejdsdage fra vi modtager ordren, til du modtager dine varer. 


Hvornår trækkes pengene fra min konto?

Vi trækker først betalingen for din ordre, når bestillingen er afsendt fra vores lager.

Skriv til os på: ordre@nupo.dk, hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål her.


Kan jeg ændre en ordre, som jeg tidligere har lagt?

Hvis vores lager ikke har påbegyndt pakning og afsendelse af din ordre, kan vi annullere din ordre - skriv til os på: ordre@nupo.dk.

Hvis du har modtaget en mail med beskeden "Din ordre er afsendt", kan du afgive en ny ordre og/eller returnere pakken, hvis du ikke ønsker de bestilite varer alligevel.

Skriv til os på: ordre@nupo.dk, hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål her.


Returret og tilbagebetaling - hvad skal jeg gøre?

Hos Nupo.dk tilbyder vi en udvidet returret: Dette betyder, at fra den dag du modtager dine produkter og indtil 30 dage efter, har du fuld returret på din nupo.dk ordre. Vi skal blot modtage varerne i deres original emballage.

Vi bytter ikke din ordre til andre Nupo-produkter eller smagsvarianter, men i stedet giver vi dig pengene dine tilbage (minus fragt).

Hvis du ønsker at returnere din ordre, send den venligst til:

Nupo.dk 
C/O Ackro 
Farverland 6 
2600 Glostrup 
Denmark

Så snart vi har modtaget dine returnerede varer, begynder vi tilbagebetalingen. Fra den dag du returnerer din ordre, til du modtager pengene, kan der gå op til 10 arbejdsdage.

Beløbet vil blive tilbagebetalt til det kreditkort eller debitkort, du benyttede, da du aflagde ordren.

Bemærk, at du selv bærer ansvaret for din returvarer, indtil de er bekræftet modtaget hos Nupo ApS. Vi anbefaler derfor, at du anvender en forsendelsesservice, der forsikrer dig værdien af de varer, som du returnerer.

Skriv til os på: ordre@nupo.dk, hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål her.


Jeg har modtaget en forkert vare - hvad skal jeg gøre?

Hvis det skulle ske, at du modtager den forkerte vare, eller der mangler noget fra din bestilling, så kan du kontakte os på ordre@nupo.dk.